Vi sätter vår vision först
Resten kommer automatiskt
Steg 1: Behandla andra som du vill bli behandlad själv
Det låter enkelt men missas av många. Vi prioriterar att behandla våra kunder och medarbetare som vi själva vill bli behandlade. Det gäller i varje möte, varje kontakt och varje beslut. Genom att sätta andra före oss själva hjälper vi oss att alltid prioritera det rätta. Det som skapar mest nytta för våra anställda och för våra kunder.
Steg 2: Flow
Att känna flow i sitt arbete skapar nytta för kunden och glädje för medarbetaren.
Vi arbetar aktivt med att både våra medarbetare och våra kunder ska känna ett ökat flow genom samarbete med oss.
Steg 3: Samhörighet och gemenskap
I varje kontakt bygger vi samhörighet och gemenskap. Både med våra kunder och våra medarbetare.
Vi betraktar varje kund som en annan avdelning på vårt eget företag och försöker hitta lösningar bortom vad uppdraget avser med målet att kunden ska få flow.
Vi odlar en relation till våra medarbetare där fokus är att trivas, glädjas och känna flow. Denna kombination skapar de bästa förutsättningarna för att ge våra kunder bra flow.